noir

noir
noir

lördag 23 oktober 2010

Hmmmm jag vet inte var jag skall börja...

Jag har funderat och klurat. Skissat och målat.Vart börjar man?Jag vill bara gosa in mig i en stor halsduk och gömma mig för kölden där ute...Hoppa in i det underbara la-la land där jag kunde föreställa mig hur bra det var på en formlektion...innan jag såg.  Jag vet inte riktigt om jag valt rätt fokus på min digitala berättelse..."Hur undervisningen påverkar miljön i klassrummet"...
Jag är ju så sugen på att även visa hur en elev blev exkluderad...Av alla.

Jag får tänka lite till och återkommer...

Trevlig helg

3 kommentarer:

  1. Jag tycker att du har valt ett superbra ämne/ riktning på redovisningen! Ska bli så spännande att se...hoppas vi ses imorgon!

    Bon soir!

    SvaraRadera
  2. ohhhhhhhhhhhhhhhh!
    Jag du vackra frankofil..imorgon ses vi!!!
    puss och bon soir!!

    SvaraRadera
  3. A Very Painting,
    Regards from Brazil

    SvaraRadera