noir

noir
noir

tisdag 5 oktober 2010

nya natalie noirs frågestund2.m4v

5 kommentarer:

  1. Frida!!! jag la upp den på You tube...försök göra det också med din film...det funkar lätt som en plätt!!! kram

    SvaraRadera
  2. Men åhhh, jag dör!!!! Den var sååå fantastisk!
    Underbara bilder-lättförståelig. Såhär i efterhand borde vi också haft med mer tekniska detaljer...men men. Det finns ju alltid saker man vill förbättra. Har du IMovie hemma? Härligt i så fall. Jag vill göra mer film med dig!

    Kram kram kram

    SvaraRadera
  3. Åhhh tack honung!!!! Ja jag vill göra mer fil med dig med!!!! Hurra!!!

    Joo..jag har blivit förärad med att ha imovie hemma...Jag fick en macbook pro i present av stora ♥ i helgen...Så att jag kunde bygga upp ett nytt bildgalleri och göra film....
    Jag=lyckans ost.


    kram kram kram och tack!

    SvaraRadera
  4. Hah!
    Så jäklaklockrent!
    Natalie (och Frida) don't be a stranger nu under VFUn.. Vore lovely att ses och vara dekadenta, fotograferande och kulturerade :P

    SvaraRadera